Dag 3 ubud - lovina

22 augustus 2019 - Lovina, Indonesië

Het is al weer de derde officiele dag hier in bali. Wij gingen al om 9 uur sochtends weg uit ubud om vervolgens naar lovina af te reizen. Tussendoor zijn wij nog bij het tempel geweest dat op het water ligt en nog langs een fantastisch mooie waterval. We zijn ook nog op een andere koffie plantage geweest waar wij koffie hebben geproeft. Wij kwamen rond 4 uur aan bij het hotel. Het hotel is supper mooi en de huisjes waar wij inzetten zijn ook goed. Het is alleen jammer dat er geen kluisje of goed beveiligde deur in zitten. Maarja gelukkig is het maar voor een nacht. Morgen ga ik in lovina met nog iemand snorkelen. Dit zal ongeveer een uur duren. Helaas gaan we al weer om 11 uur op pad naar het volgende hotel. Daar zal ik ook een nacht verblijven

1. Berend:
    22 augustus 2019
    Ik vindt het fantastisch hoe makkelijk jij met alle situaties om gaat. En dat je er alles uit probeert te halen. Dit is voor jouw een vakantie die je niet snel zult vergeten. Ik ben best wel een klein beetje super trots op jouw. Veel liefs je pa en moe.