Dag 7 legian

30 augustus 2019 - Kuta, Indonesië

Dit was echt een super dag. Smorgens werd ik opgehaald met een auto om naar een haven van bali te rijden. Hier ging ik met een boot naar een kleine eiland in de buurt van bali. Hier ben ik gaan snorkelen. Dat was echt supergaaf. Ik ging met een grote groep mee van Chinezen en twee Nederlanders. We maakten in totaal drie snorkel tochteb. Bij de eerste tocht gingen we opzoek naar roggen. Ik sprong gelijk het water in toen we stil lagen. Dit was niet een hele slimme actie. Aangezien wij op zee gingen snorkelen en de zee was die dag best wel ruig. Ik had moeite om boven water te blijven. Ik heb toen maar om een reddingsvest gevraagd. Toen ik de vest net aan had keek ik naar beneden in het water. Er zwom op dat moment een enorm rog onder mij door. En dit heb ik allemaal weten vast te leggen! Het was een bijzonder gevoel. Daarna gingen we bij de andere twee plekken de vissen voeren en bekijken. Dit was ook heel gaaf. De stroming was alleen zo sterk dat je er niet tegenin kon zwemmen. Na het snorkelen hebben we een fantastisch viergangen menu gehad. Daarna kregen we nog een kleine tour rond het eiland naar de mooiste stranden. Dit was ook heel mooi. Ik was na die dag kapot en ben ook vroeg naar bed gegaan.